Complet Système b.v. levert en distribueert het complete assortiment voor zowel hoofdkantoor als filialen de volgende artikelen:
- Huishoudelijke artikelen (levensmiddelen en schoonmaakartikelen);
- Kantoorartikelen/computer-supplies
- Interieurartikelen (kantoor/kantinemeubelen, bruin- en witgoed);
- Interne artikelen (personeelskleding, drukwerk, verpakkingen, kassa/pinrollen etc.)
- Starterspakket: bevat alle artikelen welke nodig zijn in het nieuwe filiaal
Bestellingen
De bestellingen kunnen op meerdere manieren plaatsvinden:
Online via de webshop, via het electronisch kassasysteem, of email. In overleg met u wordt een bestelformulier met de gewenste artikelen “op maat” samengesteld. De bestellingen worden binnen 24 uur na opdracht bij de filialen afgeleverd. De meeste artikelen kunnen per stuk worden besteld, dus geen grote voorraden door grootverpakkingen. Voordat de bestellingen worden verwerkt worden deze gecontroleerd en eventueel aangepast naar behoefte van afname per filiaal. Ook kan er rekening worden gehouden met budgettering.
Voordelen:
- Besparing van tijd (inkopen, bestellen, logistieke handling, administratie, informatie
- Besparing van kostbare magazijnruimte
- Verlaging incourantie risico
- Duidelijke (prijs-) afspraken.
Meer informatie?
Wilt u meer informatie over over onze diensten en producten? Neem dan contact op door te bellen met het onderstaande nummer of vul het contactformulier op de contactpagina in.
Bekijk onze referenties uit de retailbranche

MS Mode
Altijd erg fijne, transparante samenwerking en snelle levering. Uitstekende partner in de Retailbranche door hun perfecte hands-on mentaliteit.
Thijs Fokkema, Manager Maintenance

America Today
Wij van America Today doen al een geruime tijd zaken met Complet Système en zijn zeer tevreden!
Het maakt niet uit wanneer, hoe, of hoe laat we het vragen, we komen er altijd samen uit en alles wordt perfect en vooral snel geregeld.
Voor ons het perfecte bedrijf om zaken mee te doen!
Stephanie Bloothoofd